مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-10اجتماعي

فارس من| معادنی که موجب صلب آرامش روستاییان کیشون بن شد


مدت هاست فعالیت شرکت های سنگ شکن و معادن در مناطق ییلاقی بخش مرکزی تالش موجب تخریب جاده دسترسی به روستای کیشون بن و بسیاری از روستای این بخش شده و مشکلات بسیاری برای روستاییان و گردشگران ایجاد کرده است.

- تخریب آسفالت روستای کیشون بن در پی فعالیت شرکت های سنگ معدن رودخانه ای بود که مخاطب فارس من  عنوان کرده بود کیشون بن یکی از روستای زیبا در بخش مرکزی تالش هست که در مسیر دسترسی به ده ها روستای ییلاقی و گردشگری در این شهرستان قرار داره، اما فعالیت شرکت های سنگ معدن رودخانه ای و تردد کامیون های این شرکت ها با بارهای اضافی موجب تخریب جاده و آسفالت این روستا شده و مشکلات زیادی برای مسافران و مردم این روستاها به وجود آورده است.

لطفاً صدای روستاییان را به مسؤولین برسانید   صلب آرامش کیشون بن به بهانه ثروت اندوزی کیشون بن روستایی کوچک در بخش مرکزی تالش است که به دلیل داشتن رودخانه و جنگل و همچنین قرار گرفتن در مسیر دسترسی به ده ها روستای گردشگری و ییلاقی این شهرستان اهمیت ویژه ای یافته است.

 سال هاست مردم تالش و مسافران زیادی برای گذران تعطیلات آخر هفته در کنار خانواده به این روستای زیبا سفر می کنند، اما مدت هاست وضعیت نامناسب جاده دسترسی به این روستا و تخریب آسفالت چهره و آرامش این روستای زیبا را برهم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| معادنی که موجب صلب آرامش روستاییان کیشون بن شد

فارس من| معادنی که موجب صلب آرامش روستاییان کیشون بن شد